Podpora na nejvyšší úrovni
Vaše data jsou k nezaplacení, takže jakýkoli problém s přístupem k
nim může způsobit velkou ztrátu. QNAP tuto situaci chápe a velmi
dobře ví, že udržení spolehlivosti úložného prostředí je
rozhodující, a proto nabízí další možnosti, jako jsou záruky typu
Next Business Day (následující pracovní den na území České republiky a Slovenska). QNAP specializovaný
servisní tým poskytuje patřičnou pomoc a zajišťuje, že každý
problém s hardwarem bude mít nejvyšší prioritu. To znamená, že
pokud je vaše zařízení poškozené, obdržíte výměnou novou jednotku.
Takže můžete být v klidu s vědomím, že vaše servery jsou vždy v
péči inženýrů QNAP.
Servis QNAP Next Business Day lze zakoupit do 9
měsíců od zakoupení zařízení. (Poznámka: pokud se QNAP NBD
servis nekupuje zároveň s QNAP zařízením, ale později, je nutné
před nákupem servisu v první řadě ověřit technikem stav zařízení
kontrolou logu. Pro další podrobnosti prosím kontaktujte QNAP
produktového manažera v ATC.)
*Dokument o podmínkách rozšířené záruky v rámci programu Next
Bussines Day naleznete v odkazech
*Dokument o postupu řešení záruky Next Bussines Day naleznete v
odkazech
Další informace můžete nalézt zde:
https://www.qnap.com/service/warranty/cs-cz/