Podpora na nejvyšší úrovni
Vaše data jsou k nezaplacení, takže jakýkoli problém s přístupem k
nim může způsobit velkou ztrátu. QNAP tuto situaci chápe a velmi
dobře ví, že udržení spolehlivosti úložného prostředí je
rozhodující, a proto nabízí další možnosti, jako jsou záruky typu
Next Business Day On Site (následující pracovní den na místě na
území České republiky a Slovenska). QNAP
specializovaný servisní tým poskytuje patřičnou pomoc a zajišťuje,
že každý problém s hardwarem bude mít nejvyšší prioritu. To
znamená, že pokud je vaše zařízení poškozené, obdržíte výměnou
novou jednotku. Takže můžete být v klidu s vědomím, že vaše servery
jsou vždy v péči inženýrů QNAP.
Servis QNAP Next Business Day Onsite lze zakoupit
do 9 měsíců od zakoupení zařízení. (Poznámka: pokud se QNAP
NBD servis nekupuje zároveň s QNAP zařízením, ale později, je nutné
před nákupem servisu v první řadě ověřit technikem stav zařízení
kontrolou logu. Pro další podrobnosti prosím kontaktujte QNAP
produktového manažera v ATC.)
*Dokument o podmínkách rozšířené záruky v rámci programu Next
Bussines Day On Site naleznete v záložce odkazy.
*Dokument o postupu řešení záruky Next Bussines Day On Site
naleznete v záložce odkazy.
Další informace můžete nalézt zde:
https://www.qnap.com/service/warranty/cs-cz/