- Periférie
- Záložní zdroje
- Příslušenství
- Služby a záruky
- APC 1 Year Warranty Extension for (1) Accessory (Renewal or High Volume)
email: obchod@it.cz
generováno: 22.12.2024 08:48
APC 1 Year Warranty Extension for (1) Accessory (Renewal or High Volume)
Roční prodloužená záruka na (1) příslušenství (obnova nebo velké množství) Rozšíření rozsahu tovární záruky nad rámec originální záruky poskytované výrobou. Registrace záruky na https://www.apc…
Vaše cena bez DPH
1 602 Kč
Vaše cena s DPH
1 938 Kč
Momentálně nedostupné
Předběžný termín dodání 31. 12. 2024
Předběžný termín dodání 31. 12. 2024
Objednací kód | 8036246 |
Záruka a servis | 12 měsíců |
Kód výrobce | WEXWAR1Y-AC-01 |
Popis
Roční prodloužená záruka na (1) příslušenství (obnova nebo velké
množství)
Rozšíření rozsahu tovární záruky nad rámec originální záruky poskytované výrobou.
Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.
Rozšíření rozsahu tovární záruky nad rámec originální záruky poskytované výrobou.
Registrace záruky na https://www.apc.com/cz/cs/support/entitlement/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS - tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících ("hardwarových") částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu - Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
* Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.