3-letá HW podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní
den/ponechání vadného média)
Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří
obnovit provoz, tím lépe. S odbornými znalostmi hardwarové služby
HP u zákazníka s reakcí další pracovní den a ponecháním vadného
média dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu. Díky velmi
kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další
pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se
mohli v klidu vrátit k práci.
Budeme u vás další pracovní den
Technik, díly a servis dorazí přímo k vám hned další pracovní den.
Naši odborníci pracují 9 hodin denně, 5 dní v týdnu.
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Spolehněte se, že hardware uvedeme bleskově do co nejlepšího stavu
díky našim odborným znalostem a efektivnímu servisu i
podpoře.
Pomoc je na lince nebo vyrazí přímo za vámi
Naši specialisté jsou vždy připraveni vám s čímkoli pomoci, ať už
vzdáleně po telefonu, nebo osobně.
Mějte kontrolu nad svými daty
Spolehněte se na bezpečnost a kontrolu při práci s vadnými úložnými
disky. Společnost HP diagnostikuje problém, poskytne náhradní disk
a nechá vám starý disk.
* vzdálená diagnostika problémů a podpora
* HW podpora další pracovní den[1] u zákazníka
* včetně náhradních dílů a materiálu
* postupy a správa formální eskalace
* přístup k informacím a nástrojům elektronické podpory
* vzdálený přístup k systému a podpora HP
* ponechání vadného média
Typ podpory: oprava u zákazníka
Trvání: 3 roky
Doba odezvy: reakce další pracovní den
Časové pokrytí: standardní pracovní dny: 9 hodin
Další informace: kromě externích monitorů
CarePack je nutno registrovat do 180 dní od prodeje zařízení
koncovému uživateli.
Parametry a specifikace:
Obecné
Určení rozšíření záruky:
NTB