- Počítače
- Notebooky
- Příslušenství
- Záruky
- ASUS Premium Care -Lokální oprava on-site(následující pracovní den) - 2 roky
email: obchod@it.cz
generováno: 22.12.2024 15:42
ASUS Premium Care -Lokální oprava on-site(následující pracovní den) - 2 roky
Rozšíření záruky na 2 roky na opravu on-site(NBD) v servisním středisku, baterie 1 rok. Registrace je nutná do 90-ti dní po zakoupení notebooku.
Vaše cena bez DPH
822 Kč
Vaše cena s DPH
995 Kč
Běžná cena 1 190 Kč
Ušetříte 195 Kč (16%)
Momentálně nedostupné
Předběžný termín dodání 7. 1. 2025
Předběžný termín dodání 7. 1. 2025
Objednací kód | 3812484 |
Záruka a servis | 12 měsíců |
Kód výrobce | ACX13-007400PT |
Popis
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Local On-Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
• Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
• Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
• Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
• V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Local On-Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
• Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartě dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
• Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
• Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
• V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.
Parametry a specifikace:
Obecné
Určení rozšíření záruky: NTBPříslušenství
K produktu ASUS Premium Care -Lokální oprava on-site(následující pracovní den) - 2 roky doporučujeme zakoupit:
7 760 Kč
9 390 s DPH
… více
na objednávku
ASUS ExpertCenter E5 AiO 22 i3-11100B/8GB/128GB SSD/DVD writer 8X/21,5" FHD/2yr Pick up & Return/W10
11 561 Kč
13 989 s DPH
… více
skladem 6 ks
ASUS ExpertCenter E3 AiO i3-1215U/8GB/128GB SSD/21,45" FHD/2yr Pick up & Return/W11P EDU/Bílá
8 834 Kč
10 689 s DPH
… více
na objednávku
ASUS ExpertCenter/E1 AiO E1600/15,6"/1366 x 768/T/N4500/4GB/128GB SSD/UHD/bez OS/Black/2R
7 347 Kč
8 890 s DPH
… více
na objednávku